09128000922

کارت عروسی

کارت عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

کارت عروسی

انتخاب کارت عروسی شاید ساده به نظر برسد اما به دلیل کوچک پنداشتن این کار اغلب به تعویق می افتد. با ما همراه باشید تا با رعایت چند نکته ی ساده، دانتخاب کارت عروسی را به راحت ترین و سریع ترین روش انجام دهید. سفارش و خرید کارت عروسی باید پس از تعیین زمان و مکان عروسی انجام شود تا اطلاعات مراسم به درستی چاپ شوند.

این نکته را به یاد داشته باشید که به دلیل تنوع زیاد کارت های عروسی ممکن است دچار سردرگمی شوید. پس از قبل سفارش کارت سبک مد نظرتان را انتخاب کنید تا انتخاب دقیق تر و سریع تری داشته باشید.

با توجه به این که امروزه کارت عروسی در جنس های مختلفی مثل حصیر، کنف، چوب، طلق، آیینه و... ساخته می شود، اولین کار انتخاب جنس آن است. بعد از انتخاب جنس کارت می توان به جزئیات کارت پرداخت.

 

- انتخاب کارت عروسی باید با توجه به سبک مراسم انتخاب شود، تا میهمانان بدانند مراسم شما رسمی، فانتزی، مدرن، کلاسیک، دوستانه و... است.

 

- انتخاب رنگ های روشن نزدیک به سفید از زمان قدیم در تمامی وسایل عروس از جمله لباس و کیف و کفش قابل مشاهده است، به همین دلیل سعی کنید از رنگ های روشن کارت خود را سفارش دهید.

 

- با توجه به سلیقه اتان می توانید کارت خود را مربع، مثلث، دایره و... انتخاب کنید. اما انتخاب رایج کارت به شکل مستطیل است.

 

- انتخاب  یک شعر عاشقانه و یا یک متن زیبا به قلم خودتان که شاید احساسی و یا حتی طنز باشد، می تواند حس خوبی به میهمانان بدهد.

 

- کارت عروسی نباید از هدف اصلی خود دور شود به همین دلیل باید حتما به 2 سوال اصلی پاسخ بدهد.

1 -جشن عروسی چه کسانی است؟

2- جشن عروسی کجا و کی برگزار می شود؟

 

- نام مهمان ها را با خطی خوانا و خوش بر پشت کارت ها بنویسید، اما لازم نیست نام تک تک اعضای یک خانواده را ذکر کنید.

و به عنوان نکته ی آخر به زمان تحویل کارت ها به میهمانان توجه داشته باشید. چون که برخی از میهمانان دیر تحویل گرفتن کارت را به منزله ی بی احترامی می دانند.

 

کارت عروسی -4

کارت عروسی -3-

کارت عروسی -2

کارت عروسی -1