09128000922

شمع آرایی مراسم عروسی

شمع آرایی مراسم عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

شمع آرایی مراسم عروسی

اسفاده از شمع ها برای انواع مراسم اعم از غم و شادی از گذشته تا به حال مرسوم است. شمع ها نماد گرما و روشنایی هسنتد به همین منظور در دیزاین مراسم ها از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

استفاده از شمع در عروسی حس هیجان و آرامش را برای میهمانان به ارمغان می آورد. شمع آرایی در عروسی فضای جشن را رمانتیک و عاشقانه می کند.
اصولا دیزاینر ها برای جالب تر شدن نور پردازی در بعضی از نقاط از شمع استفاده می کنند. امروزه شمع آرایی یک تخصص است و نیاز به افراد مجرب برای چیدمان شمع ها دارد. بیشترین استفاده ی شمع ها در مراسم عروسی بر روی سفره ی عقد و جایگاه عروس و داماد است. شمع آرایی می تواند در قسمت های دیگر جشن مانند  ورودی عروس و داماد، میز شام، میز میهمانان، میز بار و میز یاد بود هم استفاده شود.

در برخی از مراسم های عروسی میزی به عنوان بار شمع گذاشته می شود. برای شمع ها می توانید از انواع شمعدان ها، فانوس ها و یا جا شمعی های شیشه ای استفاده کنید. اگر سبک روستیک مد نظر شما است، شمع ها را داخل فانوس یا بطری شیشه ای قرار دهید.

اما اگر سبک برگزاری مراسم شما کلاسیک و مجلل است می توانید از شمعدان های چند شاخه ی طلایی، نقره ای و کریستال استفاده بر روی میز ها قرار دهید. در شمع آرایی مراسم عروسی معمولا رنگ سفید که نمادی از شادی و هیجان است کاربرد دارد. اما از رنگ قرمز هم که نمادی از عشق و علاقه است هم می توان استفاده کرد. و به عنوان نکته ی آخر فراموش نکنید که شمع آرایی به همراه گل آرایی زیبایی فضای جشن ما را دو چندان می کند.

 

شمع آرایی مراسم عروسی -4

شمع آرایی مراسم عروسی -3

شمع آرایی مراسم عروسی -2

شمع آرایی مراسم عروسی -1