09128000922

لباس عروسی

لباس عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

لباس عروسی

.برای داشتن یک جشن عروسی رویایی، یکی از سخت ترین انتخاب ها، انتخاب لباس عروس است. اما با رعایت چند نکته ی ساده، با آرامش خیال می توانید لباس مهم ترین شب زندگیتان را انتخاب کنید.

-انتخاب لباس عروس را به بعد از مشخص شدن مکان و زمان برگزاری مراسمتان موکول کنید. برای مثال استفاده از پارچه ی ساتن در فصل تابستان باعث می شود تحمل مراسم برایتان سخت باشد.

-سعی کنید برای لباس عروسی رویاییتان مدل ها و رنگ های غیر متعارف را کنار بگذارید. شاید در آن برهه ی زمانی زیبا باشند، اما با گذشت زمان از انتخاب خود پشیمان خواهید شد.

-به امید ان که برای مراسمتان قرار است لاغر شوید، سایز کوچک تری را انتخاب نکنید. ولی می توانید از خیاطتان بخواهید بندهایی را پشت لباستان برایتان در نظر بگیرد، که در صورت تغییر وزن  امکان استفاده از لباس را داشته باشید.

-زمان لازم برای انتخاب، سفارش و دوخت لباس عروسی حداقل 2 تا 4 ماه است. سر فرصت به مزون های مختلف بروید و همه نوع  لباس ها را امتحان کنید و مطمئن شوید که کدام سبک مناسب اندام شماست.

-برای پوشش رویی لباس عروس که در خیابان بر تن می کنید، می توانید با توجه به فصل برگزاریی مراسمتان از جنس پشمی، یا حریر استفاده کنید. کار کردن سنگ و دانتل هم بر روی شنل یا کتتان به جذابیت کار می افزاید.

-بهتر است هنگام انتخاب لباس عروسی به تفاوت قد خود با همسر، مدل موهایتان و اندازه ی پاشنه ی کفشتان دقت کنید. و از خیاط خود یا فروشنده بخواهید در این خصوص شما را راهنمایی کنند.

-اگر اندام پری دارید و علاقه مندید که ظریف تر دیده شوید، لباس های ساده و بدون چین بهترین انتخاب برای شماست. اما اگر لاغر و کشیده هستید لباس های پر زرق و برق مناسبتان است. از لباس عروس هایی که بسیار پر طرفدار و ترند هستند می توان به 2 مدل ماهی و اسکارلت اشاره کرد. لباس عروس ماهی اندام شما را ظریف و کشیده نشان می دهد اما به شرط آن که حتما از گن زیر لباستان استفاده کنید. لباس عروس اسکارلت هم برای کسانی که لاغر هستند و حتی آن هایی که پایین تنه پری دارند انتخاب بسیار مناسبی است.

-استفاده از دنباله در لباس عروس هر اندامی را کشیده تر و با شکوه تر نشان می دهد.

-برای انتخاب تور، کسانی که اندام پری دارند بهتر است از تور های ساده و بلند انتخاب کنند. اما برای افراد لاغر انواع تورهای بلند و کوتاه طبقه ای برازنده است.

-و به عنوان نکته ی آخر به یاد داشته باشید که این جشن تنها برای شما و همسرتان است، پس در نهایت هر آنچه را که خود و همسرتان می پسندید، انتخاب کنید.

ما در سورینو بهترین مزون های لباس عروس را به شما معرفی می کنیم. از این مزون می توان به پرونویاس + رزا کلارا + تاج محل و... اشاره کرد.