09128000922

دسته گل عروس

دسته گل عروس

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

دسته گل عروس

یکی از مهم ترین اکسسوری های عروس دسته گل آن است. زیرا هم مورد توجه میهمانان است و  این که معمولا عروس ها تا مدت ها از دسته گل خود به عنوان یادگاری از بهترین شب زندگیشان نگهداری می کنند.

برای انتخاب دسته گل عروس باید به چند نکته توجه داشت تا بهترین دسته گل را در دست بگیرید.

- اولین نکته توجه به لباس عروسیتان است. اگر که لباس دنباله داری را انتخاب کرده اید دسته گل آبشاری گزینه ی مناسبی است اما اگر لباس شما پرنسسی یا اسکارلتی است بهترین آیتم برای شما دسته گل گرد است. و اگر دسته گل را دست و پاگیر می دانید بهتر است از دستبند های گل استفاده کنید. بدون مزاحمت به دور مچ شما بسته می شود و شما را از از سنگینی دسته گل رها می کند. اما برای این انتخاب باید لباس عروسیتان ساده باشد.

- دسته گلتان را مطابق با قد و قواره ی خود سفارش دهید. اگر که ریز نقش هستید و دسته گل بزرگ و آبشاری مد نظر دارید، باید توجه داشته باشید که لباس و زیورآلاتتون را می پوشاند و احتمالا در تمامی عکس ها پشت دسته گل پنهان می شوید.

- ماندگاری گل ها هم مبحث مهمی است و نمی شود آن را نادیده گرفت. این که بدانید آیا گل ها تا پایان مراسم شما را یاری می کنند؟ و این که آیا بعد از خشک شدن گل ها همچنان زیبایی خود را حفظ می کنند؟ عده ای از عروس ها دسته گل خود را مصنوعی انتخاب می کنند. اما پیشنهاد ما به شما این است که میان آن همه تجملات یک موجود زنده ی خوش بو و زیبا همراه شما باشد. به گفته روانشناسان هم گل های طبیعی موجب کاهش استرس می شوند.

- انتخاب رنگ دسته گل عروس هم از نکات مهمی است که باید به آن با جزئیات پرداخت. می توانید دسته گلتان را با توجه به فصل برگزاری مراسمتان انتخاب کنید. عموما برای فصل بهار و تابستان از رنگ های صورتی، آبی، سبز، بنفش استقاده می شود و برای فصل پاییز از رنگ های کهربایی، قرمز و نارنجی و همینطور در فصل زمستان از رنگ های نقره ای، سفید، طلایی انتخاب می شود. اگر که در انتخاب رنگ گل هایتان مردد هستید می توانید به رنگ رژ، لاک، کراوات داماد توجه کنید که این هماهنگی جلوه ای خاص به شما می دهد.

- پیشنهاد ما به عروس و داماد های جسور این است که اگر علاقه ای به کلیشه ها ندارید و ترجیح می دهید خاص و متفاوت باشید می توانید از دست گل هایی که با میوه های خشک و یا مروارید و تور روبان  تزئین شده اند استفاده کنید.

 

دسته گل عروس -1

دسته گل عروس -2

دسته گل عروس -3