09128000922

تم بهاره و تابستانه در مراسم عروسی

تم بهاره و تابستانه در مراسم عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

تم بهاره و تابستانه در مراسم عروسی

از فصل های پرطرفدار برای برگزاری جشن عروسی، بهار و تابستان است. به دلیل تنوع رنگ در این دو فصل، انتخاب بسیاری پیش روی عروس و داماد ها قرار دارد.
در انتخاب تم فصل بهار و تابستان بیشتر ازترکیب رنگ های شاد و روشن مانند سرخابی، بنفش، یاسی، آبی کمرنگ، سبز کمرنگ، هلویی، زرد و حتی قرمز استفاده می شود. استفاده از پالت های رنگ پاستلی وهیجان انگیز همراه با رنگ های خنثی فضای آرامش بخش و صمیمانه ای را به مراسم شما می بخشد. فضا های باز مانند مزرعه، باغ و کنار ساحل قابلیت بیشتری برای اجرای مراسم به سبک تم بهاره و تابستانه دارند. در ادامه به چند مورد از گزینه هایی که می توان در آن تم فصل را رعایت کرد اشاره می کنیم:

- به گفته طراحان لباس، استفاده از تور در لباس عروس انتخاب بهتری است.

- استفاده از تاج گل بر روی موهای عروس، حس بهاره و تابستانه بیشتری را به مراسم القا می کند.تاج گل انتخاب عروس های خاص و خوش ذوق است.

- طراحی ناخن با تم بهاره و تابستانه و همچنین رژ لب قرمز از گزینه های جذاب برای استایل این تم است.

- برای کراوات و یا پیراهن داماد ها هم می توان از رنگ های شاد و متناسب با رنگ تم مراسم استفاده کرد.

- ازهماهنگی رنگ لباس ساقدوش ها و رنگ گیفت ها با تم جشن هم غافل نشوید.

- برای کیک مراسم عروسی هم می توانید از قناد بخواهید از گل های به کار رفته در گل آرایی دکور جشن و همچنین دست گلتان برای دیزاین روی کیک استفاده کند. سلیقه به خرج دادن در انتخاب تمام جزئیات مراسم، حوصله و دقت نظر شما را در اجرای مراسم نشان می دهد.

و در آخر به این نکته توجه داشت باشید که انتخاب رنگ مناسب برای تم عروسی جدا از نشان دادن شیک بودن مراسم، شخصیت درونی شما را نیز به نمایش می گذارد.

 

تم بهاره و تابستانه در مراسم عروسی -4

تم بهاره و تابستانه در مراسم عروسی -3

تم بهاره و تابستانه در مراسم عروسی -2

تم بهاره و تابستانه در مراسم عروسی -1