09128000922

دیزاین مراسم عروسی

دیزاین مراسم عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

دیزاین مراسم عروسی

از نکاتی که در جشن عروسی و یا هر جشن دیگری باعث می شود آن مراسم خاطره انگیز شود و در ذهن میمهمانان باقی بماند، طراحی و دیزاین آن مراسم است.
با توجه به روحیات و سلیقه ی شما، از گل آرایی، نور پردازی، ظروف متنوع و میز و صندلی های به روز برای تزئین و دیزاین مراسم استفاده می شود.

از انواع دیزاین مراسم عروسی می توان به سبک کلاسیک، روستیک، فانتزی، تم فصل و... اشاره کرد. در ادامه ی این مقاله به توضیح دو سبک پرطرفدار در طراحی و دیزاین می پردازیم.

سبک کلاسیک:
برای برگزاری مراسم به سبک کلاسیک اصولا باغ تالار ها و عمارت ها انتخاب بهتری هستند. یکی از ویژگی های جالب این سبک آن است که در تمامی فصول قابل اجرا است. برای انتخاب آیتم های مختلف جشنی به سبک کلاسیک بهتر است که از پالت رنگ های خنثی مثل طلایی، خاکستری، سیاه، سفید، عاجی، بژ و... استفاده کنید.

سبک روستیک:
این سبک بیشتر مورد علاقه ی ساده پسندان و طبیعت دوستان است. سبک روستیک به زبان ساده همان سبک روستایی است. این سبک در فضای باز زیبایی بیشتری را به نمایش می گذارد. از جزئیات سبک روستیک می توان به چوب، کنف، میوه های طبیعی، آویزان کردن ریسه و فانوس ها اشاره کرد. باغ تالار سورینو با قابلیت تبدیل شدن به هر سبک و دیزاینی در خدمت مراجعه کنندگان عزیز است. مهم ترین قسمت دیزاین یک مراسم ورودی میهمانان است. دیزاین ورودی یک جشن نشان دهنده ی کیفیت کلی از مراسم است.
برای تزئین دکور ورودی ها معمولا از گل آرایی، شمع آرایی و نور پردازی استفاده می شود. از قسمت های دیگری که باید برای طراحی و دیزاین مورد توجه قرار بگیرید می توان به جایگاه عروس و داماد ، میز میهمانان، میز شام، طاق کیک و... اشاره کرد.

 

دیزاین مراسم عروسی -6

دیزاین مراسم عروسی -4

دیزاین مراسم عروسی -5

دیزاین مراسم عروسی -3

دیزاین مراسم عروسی -2

دیزاین مراسم عروسی -1