09128000922

نکاتی برای انتخاب کیک عروسی

نکاتی برای انتخاب کیک عروسی

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

نکاتی برای انتخاب کیک عروسی

جدا از خرید شیرینی برای مراسم عروسیتان، خرید کیک نمادی از شیرینی زندگی مشترک شماست.

در یک جشن عروسی، مراسم بریدن کیک یکی از رسوم شاد و جالب است.پس برای حفظ این شادی باید در انتخاب کیک، حمل و نقل و بریدن آن در جشن نهایت دقت خود را به خرج دهید.
در این مقاله سعی کرده ایم با یادآور شدن نکات مهم انتخاب کیک عروسی انجام این کار را برایتان آسان کنیم.

با توجه به این که عکس کیک شما در آلبوم عروسیتان ماندگار خواهد شد،لازم است که به ظاهر آن توجه ویژه ای داشته باشید. درنگ و مدل کیک عروسیتان را باید با توجه به تم مراسم و فصل برگزاری مراسم سفارش دهید.از آن جایی که غالبا سبک کیک های عروسی کلاسیک است، رنگ های پیشنهادی ما قرمز، سفید، صورتی و زرد می باشد. اما اگر سبک عروسیتان یونیک و خلاقانه است در انتخاب رنگ و مدل آزاد هستید.

با آن که ظاهر کیک از اهمیت بالایی برخوردار است اما نباید تنها توجه ما به ظاهر باشد. طعم و مزه ی مواد میانی کیک و تازگی مواد اولیه از نکاتی هستند که حتما قبل از سفارش باید با قناد چک شود. به طور مثال می توانید در تابستان از میوه های تابستانی خوش طعم برای مواد میانی کیک استفاده کنید. یا اگر فصل برگزاری مراسمتان زمستان است و از میوه های خوش رنگ و خوش طعم خبری نیست می توانید از پسته یا گردو برای کیکتان سفارش دهید.

وزن مناسب کیک برای هر نفر بین صد تا دویست گرم است. پس حتما پیش از سفارش آمار حدودی از تعداد میهمانانتان داشته باشید.

یکی از نکات دیگری که باید حتما به آن توجه داشت ماندگاری کیک است. سفارش کیک با ژله و خامه ساعات زیادی را دوام نمی آورد و ظاهر خود را از دست می دهد. اما با انتخاب فوندانت برای دیزاین کیک امکان ماندگاری کیک هم بالا می رود.

زمانی که سفارش و تحویل کیک انجام شد به سخت ترین قسمت از خرید کیک خواهم رسید. مهم ترین قسمت از خرید کیک حمل و نقل آن است. بعضی از قنادی ها دارای ماشین های یخچال دار برای حمل کیک می باشند. اما برخی هم از این گزینه برخوردار نیستند.
پس از قبل راجع به حمل و نقل کیک با قناد خود هماهنگی های لازم را انجام دهید تا کیک سالم و به موقع به محل برگزاری جشن عروسی برسد.

در آخر توجه داشته باشید که کیک عروسی خود را قنادی های که تجربه ی خوبی از طعم شیرینی و کیک های آن ها  داشته اید سفارش دهید و پخت آن را به یک قناد مجرب و مطمئن بسپارید. 

 

 

نکاتی برای انتخاب کیک  عروسی

نکاتی برای انتخاب کیک  عروسی -1

نکاتی برای انتخاب کیک  عروسی -2

نکاتی برای انتخاب کیک  عروسی -3

نکاتی برای انتخاب کیک  عروسی -4

نکاتی برای انتخاب کیک  عروسی -5

نکاتی برای انتخاب کیک  عروسی -6