09128000922

در فرمالیته چه بپوشیم؟

در فرمالیته چه بپوشیم؟

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

در فرمالیته چه بپوشیم؟

مراسم فرمالیته به تازگی به یکی از رسوم قبل از ازدواج اضافه شده است.

انتخاب لباس برای فرمالیته به دو بخش نقسیم می  شود:
برخی علاقه مندند که از لباس های روز عروسی برای عکاسی فرمالیته استفاده کنند و برخی دیگر تمایل دارند  لباس راحت تری انتخاب کنند.

اگر که قصد دارید لباس های روز عروسیتان را بپوشید باید دقت داشته باشید که لباس هایتان پاره یا کثیف نشود. زیرا پاک کردن لکه و دوختن پارگی کار سخت وطاقت فرسایی است. اما اگر انتخابتان برای روز فرمالیته لباسی متفاوت با لباس روز عروسیتان است، به شما پیشنهاد می کنیم از لباس هایی که در آن راحت هستید استفاده کنید. عروس ها معمولا برای مراسم فرمالیته یک پیراهن سفید راحت همراه با کفش یا صندل بی پاشنه بر تن می کنند. اما شما می توانید از پیراهن های رنگی روشن استفاده کنید که در کنار زیبایی کمی هم متفاوت باشید. اگر هم که به کفش های پاشنه دار علاقه مندید انتخاب کفش های لژدار مناسب تر است. برای آرایش موهایتان هم بهتر است حلقه ای از گل های وحشی که با دسته گلتان هماهنگ است بر سر بگذارید.

اما انتخاب لباس آقای داماد باید در کنار راحتی و زیبایی با مدل و رنگ لباس عروس خانم هماهنگ باشد. شما باید کت و شلوار راحت تری نست به روز عروسی در نظر بگیرید.حتی اگر با کت احساس راحتی ندارید می توانید به یک پیراهن زیبا یا یک تیشرت جذاب همراه با شلوار جین یا کتان اکتفا کنید. اگر که تم فرمالیته شما اسپورت باشد می توانید از شلوارک های کتان یا جین هم استفاده کنید. کفش هم از آیتم هایی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. کفش ها باید به گونه ای باشد که به غیر از زیبایی و هماهنگی با لباس هایتان در فضای های باز احساس خستگی و اذیت شدن نداشته باشید. ساس بند، پاپیون، کراوات، پوشت  و کلاه چند مورد از اکسسوری هایی هستند که با استفاده از یک یا چند مورد از آن ها می توانید استایل زیباتری داشته باشید.

و در آخر به یاد داشته باشید که مهم ترین نکته راحتی و سلیقه ی آن ها است، پس تنها لباسی را انتخاب کنید که در آن احساس زیبایی و آرامش دارید.

 

در فرمالیته چه بپوشیم؟

در فرمالیته چه بپوشیم؟

در فرمالیته چه بپوشیم؟

در فرمالیته چه بپوشیم؟

در فرمالیته چه بپوشیم؟

در فرمالیته چه بپوشیم؟