09128000922

انتخاب تاج عروس

انتخاب تاج عروس

نویسنده: - تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹

انتخاب تاج عروس

اگر که بخواهید تکمیل کننده ی یک استایل بی نظیر در عروس را نام ببرید، تاج در اولویت است. تاج عروس یکی از مهم ترین انتخاب های او در میان اکسسوری ها است.

یک تاج زیبا و مناسب می تواند عروس را تبدیل به یک ملکه ی زیبا کند و او در تمامی شب بدرخشد.

انتخاب تاج عروس بر خلاف آن چه که به نظر می آید کار آسانی نیست. تاج باید با فرم صورت، مدل مو، مدل آرایش و مدل لباس هماهنگ باشد. به همین دلیل خرید تاج را در آخرین مرحله قرار دهید. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع تاج آشنا کنیم و بگوییم که کدام تاج مناسب شما و مراسمتان است. پس با ما همراه باشید.

- برای انتخاب تاج اولین نکته ای باید در نظر بگیرید فرم صورتتان است. اگر که صورت بیضی شکلی دارین خوشحال باشید که دستتان در انتخاب انواع تاج باز است. به شما از انواع تاج های سلطنتی و ریسه ای و هد بندی می آید.

اما اگر صورت گرد و توپولی دارید به شما پیشنهاد می دهیم از تاج های بلند و کشیده استفاده کنید. حتی اگر خیلی به تاج های بلند علاقه ندارید سعی کنید وسط تاجتان تیز باشد تا صورتتان را استخوانی و کشیده نشان دهد.

اگر هم که صورت کشیده و پیشانی بلندی دارید بهتر از تاج هایی با ارتفاع کم و هلالی انتخاب کنید. تاج های هد بندی هم که بر روی پیشانی قرار می گیرد انتخاب بسیار مناسبی برای شما است.

- برای انتخاب تاج حتما از خود سوال کنید که مراسمتان یک جشن باشکوه است یا یک جشن صمیمی و خودمانی؟ اگر که جشن مجللی دارید بهتر است تاج خود را پر زرق و برق و سلطنتی  انتخاب کنید اما اگر که یک جشن صمیمانه و خودمانی در نظر گرفته اید انتخاب یک ریسه ی مرواریدی و یا حتی گل طبیعی بسیار برازنده ی شماست.

- توجه به قد آقا داماد هم در انتخاب تاج عروس تاثیر گذار است. اگر که اختلاف قدی کمی با آقای داماد دارید سعی کنید از تاج های تلی و خوابیده انتخاب کنید. اما اگر اختلاف قد زیادی دارید دستتان باز تر است و می توانید از تاج های بلند هم استفاده کنید.

- عروس خانم هایی که به  لباس پر زرق و برق علاقه مندند باید تاج خود را ساده انتخاب کنند تا در میان شلوغی آرایش و لباس تاجشان گم نشود و ظاهر نامرتبی نداشته باشند،

در ادامه لازم است از آرایشگر خود بخواهید تا شما را در انتخاب تاج راهنمایی کند و یا این که می توانید از تاج هایی که خود آرایشگاه ها اجاره می دهند استفاده کنید.

 

انتخاب تاج عروس -7

انتخاب تاج عروس -8

انتخاب تاج عروس -6

انتخاب تاج عروس -5

انتخاب تاج عروس -4

انتخاب تاج عروس -3

انتخاب تاج عروس -2

انتخاب تاج عروس -1

انتخاب تاج عروس